piątek, 12 kwietnia 2013

"Krótka przyjemność"

Istnienie ludzkie to krucha przyjemność,
Jak podczas tańca na linie zawieszonej pod niebem,
Jeden błędny krok, potknięcie - spadasz na dno,
Tak i życie jest łatwo utracić.

Uważaj więc, na swoje czyny, na słowa, na myśli,
Uważaj kogo kochasz, komu ufasz, uważaj na innych,
Dzisiaj są deptani przez życie i Ciebie,
Jutro będą na wzgórzu gardzić ludzkością.

Uwierz w moje słowa, choć młoda -  życie mnie doświadczyło,
Straciłam już wielu, zyskałam nielicznych.
Udaję przed sobą, żem silna i twarda,
Popatrz tylko w moje oczy - uciekam przed światem bez opamiętania.

Otarłam się o śmierć, zanim życia spróbowałam,
Wszyscy drżeli, a ja nieświadoma,
Świat podbić chciałam, walczyłam zawzięcie,
I jestem, i żyję, i tworzę i będę, póki Bóg mnie nie zawoła do siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do komentowania, nawet jeśli ma być to krytyka. Każdą wskazówkę, poprawkę biorę sobie do serca, co pozwala być co raz lepszą w tym, czym się zajmuję. Ty także możesz mi pomóc.