wtorek, 7 maja 2013

"Władca mojego serca"

Uwielbiam patrzeć na księżyc podczas nocy czarnej,
Jest jak błysk w oku twym, który tak kocham,
I widzę Cię na nim, jak siedzisz i śpiewasz
Swym głosem tak delikatnym, pustym a jednak pełnym.

Twój uśmiech ma cudowne właściwości,
Mą duszę strapioną potrafi uleczyć, raz, ale na zawsze,
I jest tak niesamowicie uroczy,
Że trudno się w nim nie zakochać.

Twoja obecność to coś niezwykłego,
Przyciągasz ludzkie serca do swojego,
Chwila z Tobą, to jak wieczność wśród aniołów,
Błękit nieba tak przyjemny dla umysłu.

Twoje oczy to dwa węgielki, od których bije ciepło.
Kiedy mnie mijasz, to jakby w mojej krwi pojawiał się narkotyk,
Czuję się opętana i tonąca w szczęściu jednocześnie,
Jakby ktoś wypuścił przy mnie motyle.

 Więc proszę o jedno,
Bądź przy mnie i ze mną, bo jestem uzależniona,
Od ciała i duszy, od słów i dotyku,
Od wszystkiego co piękne jest w Tobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do komentowania, nawet jeśli ma być to krytyka. Każdą wskazówkę, poprawkę biorę sobie do serca, co pozwala być co raz lepszą w tym, czym się zajmuję. Ty także możesz mi pomóc.