czwartek, 31 stycznia 2013

"Addieu dla przeszłości"

Kocham was, kocham
Odejść pozwólcie
Pobłogosławcie i „Żegnaj!” rzućcie.
Ciebie zaś proszę, mój ukochany
Znajdź sobie szczęście
W snach dobrej damy.
Mi zostaw wspomnienia,
Wyrzuć marzenia
I mnie z głowy swej.
A gwiazda, Twa gwiazda,
Niech świeci nade mną,
I pilnuje, bym głupot nie narobiła.
Bo życie, me życie
Jest jedną piosenką,
Szczęściem nie zakończoną.
I mija, wciąż mija
Dzień, miesiąc, chwila
I życie się kończy na raz.
A miłość, ma miłość
Jest serca udręką,
Tak bardzo brakuje mi was.
Chcę bieli i czerni,
Słońca, księżyca i gwiazd,
A skrzydła nadziei
Niech niosą, poniosą mnie w dal.
Chcę spotkać raz jeszcze,
Przed moim odejściem
Przyjaciół z dawnych lat.
Pożegnać się z nimi,
Odejść w tej chwili
I żyć, tak pięknie móc żyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do komentowania, nawet jeśli ma być to krytyka. Każdą wskazówkę, poprawkę biorę sobie do serca, co pozwala być co raz lepszą w tym, czym się zajmuję. Ty także możesz mi pomóc.