czwartek, 31 stycznia 2013

"Strażniczka moich snów"

Tysiące snów owitych mgłą tajemnicy, 
A w każdym z nich ta jedna kobieta.
 Noc spędzona w jej towarzystwie,
 A za dnia przyniesione przez nią szczęście.
Przyszła do mnie kilkakrotnie, 
Zawsze tak samo piękna i niepowtarzalna,
 Nigdy się jej nie bałam, 
A każda historia była taka realna.
Porcelanowa twarzyczka, 
Na niej dwa węgliki,
 Cudownie uśmiechnięta
 I głos – jakby córka muzyki.
Przytuliła – jak dobra matka dziecko strapione,
 Zganiła – jak na służbie policjant chuligana, 
Broniła – jak lwica swoich lwiątek,
 Tęskniła, a czasem i płakała.
Była zwykłym człowiekiem, 
Choć niezwykłą osobą,
 Zawsze poratować gotowa,
 Jak anielica zesłana na ziemię.
Minęły miesiące,
 Jej więcej już nie było, 
Czekałam cierpliwie, 
Czyżby wszystko się skończyło ?
Świat senny Cię wzywa, 
Wróć do mnie natychmiast,
 Znowu mnie kochaj,
 Chcę z radością zasypiać.
Chcę widzieć Cię znowu, 
Raz jeszcze i jeszcze,
 Bądź przy mnie aniele,
 Znów przynoś mi szczęście.

1 komentarz:

  1. Mój ulubiony fragment:
    "Świat senny Cię wzywa,
    Wróć do mnie natychmiast,
    Znowu mnie kochaj,
    Chcę z radością zasypiać.
    Chcę widzieć Cię znowu,
    Raz jeszcze i jeszcze,
    Bądź przy mnie aniele,
    Znów przynoś mi szczęście."
    <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do komentowania, nawet jeśli ma być to krytyka. Każdą wskazówkę, poprawkę biorę sobie do serca, co pozwala być co raz lepszą w tym, czym się zajmuję. Ty także możesz mi pomóc.