czwartek, 31 stycznia 2013

"Requiem dla kogoś bliskiego"

Niby dwa miesiące,
A jakby wieczność.
Niby wiem, że już nie wrócisz,
A jednak czekam zawzięcie.
Niby Cię nie widzę,
A jesteś przy mnie.
Niby nie żyjesz,
A żyjesz  – jak to możliwe ?
Zupełnie się nie spodziewałam,
Że taki dzień może nadejść,
Cieszyłam się, że już po wszystkim,
Niedługo wrócić miałeś,
Ale nie tak, nie w ten sposób.
Kiedy odeszła Ona,
Mówiłeś, że w anioła się zmieniła,
Teraz Ty nim się stałeś.
Dziękuję, że byłeś u mnie
I mnie poinformowałeś.
Teraz jesteś Aniołem mego domu,
Strzeż nas i pilnuj jak najlepiej,
Kiedyś się z tym pogodzę,
Zrozumiem, że nie wrócisz na Ziemię.
Dziękuję, że byłeś, że jesteś i będziesz.
Byłeś jak chodzący cud,
Tak dobry i cierpliwy,
Troszczący się o mnie,
Zawsze ciepły i sprawiedliwy.
Przepraszam, że nie  byłam tak dobra,
Wystarczająco się nie odwdzięczyłam,
Nie gniewaj się, błagam.
Przepraszam, że kartka z kilkoma plamami,
Łzy mi spadały, same chciały.
Ostatni raz widziałam Cię w trumnie,
Tak niesamowicie szczęśliwy,
Czy jest tam aż tak dobrze ?
Wiem, że nie odpowiesz,
Więc pytam niepotrzebnie.
Chociaż, nie – mam lżejsze serce.
Gdy ONI się śmiali,
Chciałam zamordować,
Niech cierpią jak skazańcy,
Niech też mogą Nasz ból poznać !
Obiecałam, że przyjadę,
Nie pozwolili mi na to,
Ukrywali prawdę, tak niezmiernie brutalną.
Nie martw się o nic,
Nikt nie będzie wiedział,
To zostanie między nami,
Tak jak byś tego chciał.
Czas najwyższy kończyć mój list do Ciebie,
To nic – będzie następny,
Bo to nie jest łatwe.
Nie znam adresu do Nieba,
Ale to chyba nic złego ?
I tak wiem, że go przeczytasz,
Że zabierzesz w swoim sercu.
Ostatnie słowa muszą być ważne,
A najważniejsze to powiedzieć,
Że się kogoś kocha – tak też mówię,
Kocham, kocham, kocham,
Do zobaczenia w lepszym świecie,
Bo taki gdzieś istnieje
I Ty też tam na pewno jesteś.

1 komentarz:

Serdecznie zapraszam do komentowania, nawet jeśli ma być to krytyka. Każdą wskazówkę, poprawkę biorę sobie do serca, co pozwala być co raz lepszą w tym, czym się zajmuję. Ty także możesz mi pomóc.